Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Leopard

Skrivet:    ·  Min vardag
Vaknade klockan fyra inatt/imorse av världens smärta i halsen och huvudet och allt där emellan, samtidigt som ryggen och nacken gjorde minst lika ont. - JÄVLA SKIT. Kände redan på kvällen att förkylningen började smyga sig på, men tänkte inte mer på det...enda tills jag vaknade upp där klockan fyra på morgonen. Kunde inte somna om ordentligt efter det, låg och vred på mig till klockan sju och då väckte jag Pontus - han skulle ju ändå jobba hehe. Vi käkade lite frukost och sedan gick jag och la mig i sängen igen, försökte sova lite till och lyckades faktiskt göra det i någon timme. Mer än så blev det inte. Blir så jäkla känslig i rygg och nacke när jag är förskyld. Så idag har jag levt på alvedon och ipren. Kände och känner mig fortfarande lite febrig, och det finns väl inget jobbigare än att frysa ihjäl ena sekunden, och svettas ihjäl den andra. Bläääää.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR