Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Östersund

Skrivet:    ·  Min vardag
Har tyvärr bara bilder från mobilen då jag självklart glömde min kamera hemma.
 
Hej på er! Är nu hemma efter en jättebra helg i Östersund tillsammans med Pontus och hans familj. I torsdags åkte Pontus och jag till Stockholm. Vi gick först runt lite i affärer, vilket slutade med att jag fick lite nytt och fint med mig hem till garderoben. På kvällen åt vi mat tillsammans med Pontus syster, hennes pojkvän och hennes kompis. Jättegott och trevligt var det! På fredag förmiddag åkte vi mot Östursund och kom fram till kvällen. 
I Östersund har vi träffat några släktingar till Pontus, ätit god mat, badat, åkt karuseller och allt där emellan. Och solnedgången där borta var ju hur himla fin som helst! Jag har som ni kanske förstår haft några väldigt bra dagar där borta. Är dock jävligt trött på att åka bil nu haha....



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR