Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Senaste dagarna

Skrivet:    ·  Foto
Dom senaste dagarna har bara varit helt underbara och jag vill aldrig att denna sommar ska ta slut. Lövön, födelsedagar, stugmys, träning och massor av bad. Idag älskar jag den svenska sommaren lite extra mycket. Har spenderat dagen på badet tillsammans med Isabelle på en filt i solen. Har badat, solat och ätit glass..precis som det ska vara på sommaren! Och vet ni? Vi har blivit båtägare mitt upp i allt detta, hur underbart är inte det då? Det är verkligen perfekt dagar som dessa, så därför ska vi ut på en tur senare ikväll. Det var egentligen tänkt att jag skulle ut och springa några intervaller efter det också, men jag tror fan inte min kropp orkar med det nu. Har varit ute och sprungit varje dag den senaste tiden och ska ut imorgon också. Därför vilar jag mig ikväll, så har jag nya krafter tills imorgon. Då ska jag förmodligen träffa några efterlängtade vänner också, sedan bär det av till Pontus för på torsdag åker jag till Stockholm tillsammans med honom och sedan på fredag drar vi vidare till Östersund! 
Hoppas eran sommar är minst lika bra som min, nu ska jag dra mig ner och äta lite mat innan vi drar ut på sjön!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR