Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Favoriter

Skrivet:    ·  Min vardag
VS amber romance / Vanilla body mist / Almond body butter - Alla tre luktar så SJUKT gott!
 
Godeftermiddag! Torsdag idag, och jag började denna soliga dag med jobb klockan 8 imorse. Tog mig en snabb dusch när jag slutade, runt halv två. Sedan dess har jag inte gjort så värst mycket. Fixat lite på bloggen, som ni kanske ser?! Så skönt med lite nytt och fint! 
Ikväll är det sista fotbollsträningen för dom små, så därför ska vi ha en liten avslutning nu innan sommaruppehållet. Efteråt ska jag nog hem och lägga mig i sängen och titta på någon serie innan jag ska sova. Det får inte bli en allt för sen kväll, då jag ska upp och tidigt imorgon för jobb igen!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR