Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Midsommarafton 2014

Skrivet:    ·  Foto
Glad midsommar på er..lite såhär i efterhand. Hoppas ni hade en alldeles för bra midsommarafton. Själv spenderade jag dagen tillsammans med familj, kusiner med familj och med Pontus. Vi startade dagen med lite midsommarkäk, sedan gick vi mot parken för att se när dom kom in med midsomarstången som vanligt. Vi var där i några timmar, sedan drog vi vidare till Ann och Lars för att grilla lite. SÅ GOTT! Och SÅ mätt jag blev. 
Så här såg jag ut förresten. Trotsade vädret och hade klänning, det var ju trots allt midsommarafton! 
Slingade precis håret också. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Syns inte så mycket och blev inte riktigt den färgen jag trodde det skulle bli. Men det är väl inte hela världen kanske, kan ju i alla fall gå ut ur huset utan att skämmas. Och dessutom var det skönt med en förändring, även fast den inte var sådär jättestor! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR