Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Ny vecka

Skrivet:    ·  Min vardag
Jag håller knappt koll på dagarna nu för tiden, förmodligen beror väl det på att det är sommarlov. Nu är det i alla fall ny vecka, och jag börjar liksom få lite ångest över att dagarna och veckorna bara flyger förbi utan att jag får något gjort. SKITväder varje jävla dag också. Håller alla tummar för att vädret vänder nu i juli, vi vill ju faktiskt ha sol och värme!
Annars då? Började dagen klockan nio imorse med att flytta några mål från myrn och skolan till ip. Efter det drog jag och Isabelle ut på ett femtiominuters löparpass. Trots att jag var seg i kroppen så var det faktiskt riktigt skönt att springa ur sig skiten från lördagens joggingtur. När jag kom hem avslutade jag med lite styrka innan jag duschade och åt lunch. Nu ska jag cykla iväg till verkstaden för att städa lite, sedan ska jag fan lägga mig i soffan framför tvn. Skööööööööönt.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR