Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Onsdag och ledighet

Skrivet:    ·  Min vardag
Det är så himla sjukt att detta är snart ett helt år sedan! Om en vecka tar jag äntligen sommarlov, och igår gjorde jag mitt sista prov i ettan. Skönaste känslan någonsin tror jag, att kunna åka hemma nu varje dag utan att behöva tänka på några skolarbeten. Har även fått reda på en del betyg, och hittills är jag väldigt nöjd! Hoppas det fortsätter åt det hållet. 
Idag är jag ledig eftersom treorna på min skola tar studenten. Sjukt att det bara är ett år kvar för 96orna innan det är deras tur och två år kvar för oss. Och med tanke på hur fort detta år har gått så flyger väl tiden iväg förmodar jag! Denna lediga dag vaknade jag upp runt klockan 10, utan röst. Så typiskt att gå och bli förkyld nu! Aja, jag har hittills inte gjort något annat än att legat och degat i soffan eller sängen. Men det är skönt det med, att göra ingenting. Imorgon är det skola igen, men det gör mig ingenting för jag slutar tidigare och är ledig igen på fredag. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR