Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Sommarlov

Skrivet:    ·  Foto
Hej på er alla fina! NU har vi äntligen fått tagit sommarlov, hur skönt är inte det?! På den senaste tiden har jag hunnit med en hel del. En myskväll nere vid höfte tillsammans med finfina människor. Vad skulle jag gjort utan er? 
Jag, Sandra och Jennifer var också och kollade på Isabelles och Jennifers skolavslutning, och dom var sååååå fina! Som jag började längta tillbaka till då vi slutade i nian, hur kul det var. Och som jag kom på hur många människor som jag förut pratade med varje dag, men som jag knappt träffar längre. Här är lite bilder från deras skolavslutning: 
Jag har även hunnit med att slutat själv i skolan. Vår klass avslutade som många andra klasser med att fika tillsammans. Bästa SAEK13!
På sommarlovets första dagar har jag hunnit med att spela lite match, varit med Pontus och haft grillkväll med Sandra, Jennifer och Ellen. Mina fina vänner! Idag har jag även varit över till farmor på lite sommarlovsfika. Fick även hinna med att bebismysa lite med gulltjejen då, har ju fått en sån fin liten kusin. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR