Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Äntligen helg

Skrivet:    ·  Min vardag


Det är fredag och äntligeeeeen helg! Som jag har längtat! Solen skiner och jag har nystädat rum då jag plockade undan lite igår. Snälla mammsen dammsög också. Och att det snart är april? Redan? Alla veckor bara flyger förbi! Känns som det var nyss jag började på gymnasiet. Hälsade på en snabbis på Aspen igår och herregud så jag började sakna det stället när jag fick träffa gamla lärare och kompisar. 

Idag då? Ligger just nu i sängen och gör ungefär ingenting. Ikväll ska jag i alla fall åka till gårn en sväng med Isabelle. Imorgon blir det förmodligen stan för att kika lite på en telefon, lite skor och så kanske jag får med mig en uuuursnygg kofta hem som jag dreglat över ett tag nu. Hoppas hoppas hoppas den finns kvar i min storlek bara!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR