Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Hoppsan

Skrivet:    ·  Min vardag


Att ta sig igenom denna dag har varit mer eller mindre pest och pina men jag klarade mig och nu är jag hemma. Vaknade tre minuter över åtta imorse, bussen går åtta minuter över åtta. Snacka om hur jag panikstressade upp ur sängen! Kastade på mig kläderna och var ute ur huset på tre minuter, utan min älskade frukost. Fick köpa en macka när jag kom till skolan. Sprang till bussen på tre minuter och såg mer eller mindre ut som stryk när bussen kom. Andan i halsen, oborstat hår och kläderna halvt påklädda. Men, jag hann! Började dagen med idrott också, så det var bara tur att jag hade packat väskan igår kväll redan! 

Och nu är jag äntligen hemma! På denna träningsfria dag ska jag bara ta det lugnt och försöka plugga lite mer till italienskaprovet som jag har i morgon. Orkar egentligen inte men jag måste väl, om jag ska få ett någorlunda bra betyg. Annars ska jag inte göra någonting. Hur skönt?
♡mona♡
Skrivet: 2014-03-26,  kl. 18:07:41

Dags att klippa håret snart? ser lite slitet ut...

Svar: Haha okej
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR