Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Mitt livs största kärlek

Skrivet:    ·  Min vardag

Hej på er! Helgen har jag spenderat tillsammans med Pontus. Har haft sånna bra dagar med honom. Tänk att en person kan få en att må så bra! Börjar för övrigt att bli lite halvkrasslig. Hela kroppen gör så gaaaalet ont. Annars är allt bra, har knappt något plugg denna vecka, såå skönt. Bara ett italienskaprov på torsdag, och det känns ändå helt okej. Imorgon mot kvällningen kommer Pontus hit, så jag hoppas jag mår mycket bättre då!

Jag är så sjuk jävla glad över att jag har turen till att ha en sån fin kille som Pontus. Att ha någon som aldrig tröttnar och som alltid står kvar betyder mer än allt för mig. Utan honom är jag ingenting. Är så lyckligt lottad över att jag hittade en sån snäll människa, som alltid får mig att må så bra. Jag älskar honom över hela mitt hjärta och jag behöver honom mer än allt annat i hela världen. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR