Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Onsdagsplugg

Skrivet:    ·  Min vardag
Sitter just nu i sängen och pluggar för fulla muggar! Imorgon är det dags för matteprov igen, vill bara ha det överstökat på en gång. Känner mig lite väl stressad över två skrivuppgifter som ska in imorgon också. Har varit lite mycket på samma gång den här veckan. 

Fick spendera lite tid med Jennifer idag också, händer allt för sällan. Vi åkte in till stan en snabbis och avslutade självklart med -donken. Sjukt så gott det var! Frös ihjäl på vägen till tåget och hem från bussen, vädret var liksom inte som det var i morse. Converse och en tunn jacka var inte det varmaste just då. 

Nu ska jag gräva ner mig i böckerna en liten stund till, sedan får jag äntligen sova! 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR