Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Vårkänslor

Skrivet:    ·  Min vardag

Dom senaste dagarna har bestått av sol och vårkänslorna börjar titta fram, blir så glad av det! Längtar så mycket till sommaren och värmen nu. Denna vecka har hittills varit helt okej. Blev lite besviken på mig själv när jag fick reda på betyget på mitt samprov och mitt historiaprov. Kanske borde inse att allt inte alltid kan bli så himla perfekt. Även om jag verkligen vill det. 

Och juste. Fick även reda på i måndags att jag ska få spela match på lördag med upplandslaget! Blev sååå glad när jag fick reda på det. Trodde verkligen jag inte skulle få vara med, men tydligen! Så på lördag bär det av till Gimo för match, astaggad! 
♡Ann♡
Skrivet: 2014-03-13,  kl. 19:30:58

Justja! Hörde att du får vara med på lördag!!! Sååå kul!!! Du är bäst på alla sätt, Mimmi! Lycka till!!! :) <3

Svar: Tack bästaste Ann! Kramkram :)<3
Mimmi Sundbom

♡lolo♡
Skrivet: 2014-03-14,  kl. 19:03:43

SKRIV OFTARE PÅ DIN BLOGG!

♡Lilly♡
Skrivet: 2014-03-14,  kl. 19:05:12

Hej! Jag vill bara säga att din blogg är jättebra men det är synd att du inte bloggar oftare.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR