Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

20 månader

Skrivet:    ·  Allmänt
Äntligen ÄNTLIGEN fredag och helg. Har hunnit träffa en del fina vänner ikväll, pratat om allt mellan himmel och jord. Inser gånger som denna hur lyckligt lottad jag är över turen att få ha sånna bra vänner och en sån fin pojkvän vid min sida. Er släpper jag aldrig! 
Imorgon är det lördag vilket betyder att jag och Pontus stått ut med varandra i hela 20 månader. Finaste tiden i mitt liv tror jag. Trodde väl aldrig att jag skulle bli så här himla kär, men ack så fel jag hade. Nu är jag kärast i världen och skulle inte byta ut det mot något annat. 
♡Ann♡
Skrivet: 2014-09-28,  kl. 11:42:28

<3 GRATTIS till er båda!!! Ni är så fina!!! <3
Vänner å kärlek är det bästa man kan ha. Vårda ömt.
Även om jag inte är din jämngamla kompis så ska du veta att jag alltid finns här för dig - i vått å torrt! Jag släpper aldrig dig :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR