Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Finaste hjärtat

Skrivet:    ·  Allmänt, Min vardag
Ligger just nu i sängen hemma hos Pontus. Vi var in till stan och åt mat en stund mot kvällningen. Hur gott som helst var det! Skönt att få få komma iväg ett tag också, med han som gör mig gladast i världen. Det behövde jag verkligen! Orkar inte bry mig om något längre om jag ska vara ärlig, men ändå så gör jag det. Haha är det någon som är sämst på att glömma saker så är det fan jag! 
Och med det säger jag godnatt & sovgott. Imorgon är det söndag och jag vill inte sova bort min sista lediga dag för den här veckan. På måndag börjar en ny skolvecka, men det gör mig ingenting för om en månad drar jag iväg till USA!!!
♡Ann♡
Skrivet: 2014-09-28,  kl. 11:47:47

Den där killen är fantastiskt mysig, Mimmi!
God mat!
Och det där med att glömma saker... det kommer att ordna sig i takt med stigande ålder... tro mig, jag vet ;) Ett måste för att må bra!
Längtar också till USA!!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR