Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Tre veckor kvar

Skrivet:    ·  Life
Sitter och lyssnar på en gammal lista på spotify. Herrejävlar vilka underbara minnen som ploppar upp i mitt huvud alltså! Jag som tycker att dagarna bara flyger förbi, men vart fan tar åren vägen då? 2011 var väl nyss, eller? 
Enda sedan jag började på Aspen har mitt liv sakta men säkert börjat förändrats till något bättre. Har klivit ur den där bubblan och vågat lära känna nya människor. Var LIVRÄDD för att ens öppna munnen kring människor jag inte kände för några år sedan. Och det roliga är, att det är dom människorna som knappt kollade på för några år sedan, som står mig närmast idag. Visst fan tog det några år innan jag började släppa in människor, men så himla glad jag är över att jag gjorde det! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR