Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Vill ha helg

Skrivet:    ·  Allmänt
Oj så längesen det var jag skrev här. Har i och för sig inte haft något vettigt att berätta för er heller, förutom den där vardagliga tramsen som ingen egentligen vill läsa haha. Men nu så, nu kände jag att det var dags att ändra på det.
Vet egentligen inte hur jag ska börja. Känns lite som att det mesta vänts upp och ner på något sätt. Att inget riktigt är som det egentligen ska. Har börjat insett att det kanske är dags att börja tänka på sig själv, på sitt eget bästa, istället för att alltid tänka på alla andra. Att man inte alltid kan få alla andra nöjda och glada, utan att man tillslut faktiskt lär säga ifrån. För annars hamnar man i den där jävla cirkeln där man vifftar bort skiten med handen och tänker "ääsch, låt gå för den här gången". Och när man gör så, gång på gång på gång, så inser man tillslut att man kanske lär ta sig själv i kragen och faktiskt göra något bra för än själv. Som gör MIG glad, som får MIG att må bra. Även fast det ibland kan kännas så jävla jävla jobbigt.
♡Ann♡
Skrivet: 2014-09-28,  kl. 11:33:15

Jag lär mig nåt nytt hela tiden... om mig själv, om andra och om livet!
Du är smart, Mimmi <3

Svar: Kram! <3
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR