Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Fifty Shades

Skrivet:    ·  Min vardag
Godkväll friends! Lovet börjar dra sig mot sitt slut och jag kan inte vara mer än nöjd med veckan. Jag har vilat ut, umgåtts med trevliga människor och allt däremellan. Skrev klart en hemsk engelskauppsats igår som bara fick mig att hata engelska mer än vad jag redan gör, men men. Sånt är livet och nu är den i alla fall inlämnad. Skööönt!

Såg för övrigt Fifty Shades Of Grey i tisdags och den nådde konstigt nog upp till mina skyhöga förväntningar (nästan i alla fall) efter att ha läst boken. Boken är ju utan tvekan bättre men jag tyckte ändå att filmen var helt klart sevärd! Sen fick jag umgås med två fina vänner på köpet också vilket gjorde det hela lite bättre. En bättre tisdag helt enkelt.

Annars då? Idag har jag, tro det eller ej, ägnat mig åt att söka sommarjobb. Vill egentligen inte jobba över huvud taget då det bästa med sommaren är att vara ledig, men i slutändan så behöver ju jag dom där pengarna och då finns det liksom inget annat alternativ än att så fint jobba i några veckor. Sorgligt nog.
Efter mitt slit med CV:t så traskade jag upp till IP och kollade på bandy, Söderfors levererade vinst och det firade jag på soffan framför Melodifestivalen. Nu ska jag slå igång någon film och sen blir det sängen för mig. Godnatt & sovgott. 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR