Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

It's friday

Skrivet:    ·  Min vardag
Godkväll vänner! Sitter just nu i sängen i min ensamhet och funderar över det där så kallade livet. Saker och ting börjar ordna upp sig, sakta med säkert. Jag har fått svar på frågorna som ställt till det för mig och jag har nu (äntligen) fått ett avslut på allting efter veckor av funderingar som ärligt gjort mig galen. 
 
Annars då? Livet är rent ut sagt en jävla bergochdalbana. Det känns som man klivit av den där karusellen en miljon gånger nu, men sen faller man tillbaka till samma ställe igen. Utan att ha en aning om varför. Är förövrigt så himla ledsen, arg, besviken, irriterad på hur människor yttrar sig hit och dit om saker dom egentligen inte vet ett dugg om. Och det är väl så? Människor har förutfattade meningar om andra människor, och så kommer det alltid vara. 
 
Men förutom det där tramset så är väl allt bra i guess. Jag har fina vänner vid min sida och skolan flyter på. Idag är det fredag och hur skönt är inte det? Har ätit en sallad från ica (SÅ JÄVLA GOTT) och fruktsallad och kollat på serier hela kvällen. Okej, jag åt väl lite chips också. Men inte allt för mycket..hehe. Aja..ska ta mig in till Tierp imorgon och titta på innebandy, plus att jag får träffa några fina vänner på köpet. Perfekt! Därför lär jag nog hoppa ner under täcket snart och sussa lite, så jag inte är allt för otrevlig imorgon.
Godnatt och sovgott kompisar! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR