Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Senaste

Skrivet:    ·  Min vardag
Hej på er! Dagarna och veckorna bara flyger förbi, och nu har vi lov! Hur skönt? På den senaste tiden har jag hunnit med en hel del faktiskt. Förra helgen tittade jag på innebandy och umgicks med fina vänner. Skolan rullade på hela veckan och nu är det helg igen. Var in till stan med Ida och Eveliina igår, fick två tröjor och hårfärg (!!!) med mig hem. Och ja ni läste rätt, HÅRFÄRG. Igår hände det äntligen! Efter att ha sett ut på samma sätt i 17 år så tyckte jag det var dags för en liten förändring, så jag gick och blev mörkhårig! Jag är supernöjd och hittills trivs jag jättebra i det! 
Idag då? Alla hjärtans dag -mys med mina fina står på schemat. Men först lär jag hoppa in i duschen en snabbis.
Ha en helt underbar lördag kompisar, och hoppas ni får en fin alla hjärtans dag! 
♡Ann♡
Skrivet: 2015-02-14,  kl. 21:52:14

SNYGGT!!! Du passar i mörkt! (y) :)

♡Malin♡
Skrivet: 2015-02-16,  kl. 10:14:32

Du blev jättefin! Kan du knäppa kort på tröjorna och lägga ut? ☺️




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR