Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Italien - Rom

Skrivet:    ·  Foto
Från hotellrummet. 
Italiensk frukost var då inge vidare eller...inget jag skulle kunna äta varje dag direkt. 
Favvostället! Om ni åker till italien någon gång i erat liv så är glassen ett måste!!! Godaste någonsin, 
Colosseum. Hur häftigt?! 
Palatinen. 
Forum Romanum. 
Kapitolium.
Viktor Emmanuelmonumentet. 
Maten ÄGDE. Inte en enda besvikelse på hela resan! 
Vatikanmuséet. Helt sjuka tak -och väggmålningar var det där, så himla fint. 
Peterskyrkan, också superfint!
Castel Sant'Angelo
Spanska trappan. 
Och detta ska förestella Fontana di Trevi..men självklart så renoverade dom den just när vi var där. Inte nådigt så besviken man blev..
Pantheon, så jäkla stort så jag vet inte vad! 
Campo dei Fiori, en mysig liten marknad vi var till en snabbis. 
Piazza Navona. 
Och så avslutade vi resan med lite shopping. Fick med min en tröja och en vårjacka hem så jag är nöjd!
 
Det spöregnade heeela första dagen vilket var lite trist, men allt var så himla häftigt så man tänkte knappt på hur blöt man blev. Andra dagen så blev det lite bättre, lite duggregn under dagen men det var inget som störde. Vi fick i alla fall ett bra avslut på resan med strålande sol och värme, hur skönt som helst var det! Och jag är så himla glad över att jag fick chansen att åka iväg på det här. Det var verkligen en upplevelse och jag vet redan nu att jag ska tillbaka dit någon gång i framtiden! Världens finaste stad. 
♡Ann♡
Skrivet: 2015-03-21,  kl. 06:40:20

Åååhhhhh så häftigt!!!! Italien är en del av mina drömmar! Sååå fint! Lyllo dig :) Fina bilder! Tack för att få se dom!
Å du, krya på dig! Hoppas du mår bättre idag!
Kram




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR